Verdiene våre

Naturlig, naturligvis

Helse og sunnhet er to ord som har styrt selskapet Heinz helt fra grunnleggeren Henry J. Heinz' dager. Hans egen suksess bygde jo på at forbrukerne faktisk fikk se hva de kjøpte. Fortsatt bruker vi gjennomsiktige glass- eller plastflasker, slik at det aldri skal rå tvil om varenes kvalitet.

I dag forvalter vi arven etter Henry J. Gode, ekte råvarer, godt tilberedt, naturlig konservert, i hensiktsmessig emballasje og markedsført på ”ærlig vis” er fortsatt det som gjelder. Det kommer hele tiden til nye produkter, nye smaker og oppskrifter, og nye måter å distribuere varene på. Vi tilpasser oss også hele tiden de moderne forbrukernes ulike krav. Og markedet vokser: Fra å være et lite firma i Pittsburgh er vi nå 120 000 ansatte i 150 land. Imponerende, ikke sant? Det som forener oss alle, er god mat. Og det å ha det godt, selvsagt!

Naturlig, naturligvis
Produkter

Heinz Ketchup

Forsøkt kopiert siden 1876

Den klassiske ketchupen. Hemmeligheten bak den gode smaken og konsistensen er ganske enkel ...

Les mer
Heinz Ketchup

Vårt nettsted bruker cookies (informasjonskapsler). Hvis du fortsetter å bruke vårt nettsted forutsetter vi at du gir oss tillatelse til å bruke cookies på denne måten. Klikk her for å finne ut hva slags cookies vi bruker og til hvilke formål. Mer info